سلیلی: نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران پایان هفته مشخص می‌شود/بازشماری آراء در تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی

سلیلی: نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران پایان هفته مشخص می‌شود/بازشماری آراء در تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی

سیدعلی سلیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با اعلام اینکه در روستاهای استان مازندران شاهد افزایش مشارکت مواجه بودیم،اظهار کرد: برای روستاهای که بالای ۱۲۵ درصد مشارکت وجود داشت بر اساس آئین‌نامه‌ای که در اختیار داریم باید تدابیری اتخاذ شود.

وی گفت: با عنایت به اینکه در استان مازندران تعداد قابل توجهی روستاهای خوش نشین وجود داشته و بحث انتخابات ریاست جمهوری هم مطرح بوده باید برای روستاهای که مشارکت بالای داشتند، تدابیری اتخاذ شود.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستای مازندران با اعلام اینکه در حوزه شهری هم ما شکایت‌های داشتیم،افزود: در حال بررسی شکایت‌ها هستیم و تا پایان همین هفته نهائی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که عمده شکایت‌ها در چه موردی بوده است، بیان کرد: خرید و فروش آراء، بحث تخلفاتی که در فرایند رای گیری و در حوزه‌های انتخاباتی بوده مطرح است، البته در بررسی‌های انجام شده بهترین انتخابات برگزار شده و شاهد مشارکت ۶۱ درصدی مردم بودیم اما نگاه هیأت نظارت این است که حتی یک شکایت هم روی زمین نماند.

اخبار مرتبط

اعضای شورای ۶ شهر شهرستان آمل معرفی شدند

اعضای شورای شهر زیراب و پل سفید مشخص شدند

اعضای شورای شهر میاندورود مشخص شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha